Overslaan en naar de inhoud gaan
Home  /  Technische ondersteuning  /  Contactgegevens

Technische ondersteuning

We zijn er om u te helpen met online of telefonische bijstand.


Hebt u hulp nodig met uw lasersysteem?

U kunt op verschillende manieren contact opnemen met ons team voor technische ondersteuning:
  • Zoek het antwoord in onze Knowledge Base
  • Dien een serviceticket in dat online kan worden gevolgd
  • Bel +1 (303) 215-9171
  • Technische ondersteuning per e-mail: tech@epiloglaser.com
  • Onderdelenaanvragen via e-mail: parts@epiloglaser.com
  • Ondersteuning voor scherm delen: Klik hier als een technicus u een sessiecode heeft gegeven

Neem contact op met ons Applications Lab:

Klik hier of bel ons +1 303-277-1188. We zullen werken om uw vragen te beantwoorden. Zodra we hebben vastgesteld dat lasertesten in orde zijn, kunnen monsters worden ingediend voor testen.

Om ons te helpen bij onze test, vragen we u het volgende op te sturen:

  • Een korte beschrijving van vorm, grootte en plaats van de markering.
  • Afbeeldingen of logo's zijn welkom, maar zorg er wel voor dat ze een hoge resolutie hebben.
  • Een paar extra onbewerkte producten (indien mogelijk) om de toepassing te verfijnen.
  • U krijgt van ons een uitgebreid rapport met de onderdelen, waarin de technieken die wij hebben gebruikt om de onderdelen te markeren, onze machine-aanbevelingen en nog veel meer worden besproken.

Stuur monsters om te testen naar ons Applications Lab:

Epilog Laser Applications Lab
16100 Tafelberg Parkway, Suite 300
Gouden, CO 80403